Het komt steeds dichterbij... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margit Zeilstra - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margit Zeilstra - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij...

Door: Margit

Blijf op de hoogte en volg Margit

25 April 2016 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

donderdag vertrek ik samen met drie klasgenootjes naar Oeganda. Ik zal samen met mijn klasgenootje Lotte in het dorpje Kiwangala gaan wonen. In dit dorp ga ik lesgeven op een basisschool. Daarnaast willen wij ook nog op safari en andere leuke dingen doen!

De volgende blog schrijf ik in Oeganda. Ik kijk er naar uit!

Liefs,

Margit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margit

Vanaf 28 april ga ik drie maanden stage lopen in Oeganda. Via deze weg hoop ik jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen! Liefs, Margit

Actief sinds 25 April 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4924

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 29 Juli 2016

Margit naar Oeganda

Landen bezocht: